søndag den 4. august 2013

Hvad skal der egentlig skrives om

Hej derude.

Jeg håber stadig nogen hænger i og har lyst til at læse mine tanker og se mine billeder. Jeg kan mærker at en af de ting, der holder mig tilbage, måske er at jeg er i en fase, hvor jeg ikke helt ved hvad denne blog præcist skal indeholde. Endnu engang bliver jeg holdt tilbage i mit forsøg på at gøre tingene perfekte fra start af. Jeg er bange for at miste læsere, hvis jeg ike holder mig til ét tema, men på den anden side, så skal jeg skrive om det der interesserer mig. Samtidig har jeg følt der har manglet en blog med mange aspekter af at være spirituelt interesseret. En der ikke bare er en masse skriveri om livsfilosofi(ikke fordi jeg ikke elsker at læse sådanne blogs), men også handler om de valg man tager i hverdagen. For mig hænger tingene nemlig sammen, og en ting er en masse filosofiske tanker, noget andet er at fører dem ud i livet. For mig handler det om hele tiden at blive et bedre menneske, end det jeg er lige nu, og det handler om at blive bedre til at passe på naturen, mennesker og dyr. Alt dettte vil jeg gerne skrive om, så hvorfor ikke. Hvorfor ikke have en, måske i starten lidt forvirrende og rodet, blog, der inderholder mange aspekter af at være spirituel. Det er hvertfald min plan. Når det er sagt vil jeg gerne hører dig derude som læser, hvad der får dig til at gå ind på min blog, eller hvorfor du faldt over den? Hvad føler du jeg giver dig, og hvad vil du gerne have mere af? Og er der andet du føler jeg bør tænke over i fremtidige indlæg?

Håber i har en skøn sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar